چراغ های رابطه
چراغ های رابطه
چراغ های رابطه تاریکند.... پرواز را بخاطر بسپار .... پرنده مردنیست ....
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, توسط اقلیما |

 

انار امروز جزو لیست خریدم بود، بعداز کلی زیر و رو کردن انارهای میوه فروشی محله، فکر خوردنشون  با نمک فراوون و گلپر، تا بعد از تمام کردن کارهای بی ابتدا و بی انتهای خونه مشغولیت لذت بخشی بود.

 

خب، حالا خسته از پختن شام و پذیرایی از مهمون های بی دعوت عصر و جمع و جور بعدش و شستن ظرفها و بردن اشغالها و .... یه ظرف انار دون شده خیلی میچسبید.

 

بسم ا... ، یکی انتخاب کردم، برداشتم و شروع کردم اولش  خوب پیش می رفت، اما یواش یواش اناره وحشی شد انگار که تازه فهمید میخوام بخورمش و اون نمی خواست که خورده بشه. دونه هاش با هم مسابقه پرش ارتفاع گذاشته بودن.  از من اصرار و از اناره انکار. بالاخره بعداز اینکه سرامیک ها و فرش و پیرهن منو با خون خودش لاله گون کرد، همه دونه هاش توی ظرف آروم گرفتند.

 

منم فاتحانه با نمکدون و گلپر به خودم خسته نباشید می گفتم که در حین ریختن گلپر، درش باز شد و همه ی همه ی گلپرها عاشقانه ریختن توی ظرف انارم. ..... فقط نگاشون کردم و ....

 

 بله، بله، بله (با لهجه بابا شاه بخونید لطفا) همه انارها رو شستم، خب برای خوردنشون مگه راه دیگه ای هم بود؟ مصرانه انارهای خیس رو خوردم البته بدون نمک و گلپر .

 

جای شما خالی ، ولی به هر مشقتی که بود موفق شدم..

 

 

 

پ ن۱: در موقع خرید دقت کنید و انارهایی رو جدا کنید که وحشی نباشن.

پ ن ۲:  در صورت امکان از یکی بخواین که براتون انار دون کنه.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: